my-pace banner
פילאטיס

My Place

פארק מסחרי גן שמואל

04-6320399

my-place@ganshmuel.com

 

 pilatesque

 פילאטיס

האם בטוח לעשות פילאטיס בזמן ההריון?

האם אפשר להוריד במשקל רק מאימוני פילאטיס?

מה אני יכול/ה להרוויח מאימוני פילאטיס?

האם התרגול בפילאטיס הוא כמו יוגה?

לאיזה תוצאות אני יכול/ה לצפות מאימוני פילאטיס?

כמה זמן עד שאראה תוצאות?

אני סובל מכאבי גב, האם אני יכול לעשות פילאטיס?

האם אקבל אותן תוצאות באימון על מזרן, כמו באימון על reformer, Cadillac, או מכשירי פילאטיס אחרים?

 

 equipment

 

whoitfit

 

theman

 

האם בטוח לעשות פילאטיס בזמן ההריון?
הערה: המידע אינו תחליף לייעוץ רפואי מרופא הנשים שלך.
אנא התייעצי עם הרופא לגבי הפעילות המתאימה עבורך במשך ההריון.

לא נמצא שתי נשים שהגוף שלהן זהה, ובמיוחד כאשר מדובר במשך ההריון.
ישנן פעולות שמתאימות לנשים מסוימות בזמן ההריון ולאחרות לא.

בהנחה שההריון תקין ונורמלי תרגילים מתונים יהיו בטוחים לעובר.
התרגילים מיועדים למנוע דליות, טחורים, כאבי גב תחתון, וגם עוזרים להעלות את ההערכה העצמית, לשמור על רמת כושר ועיצוב, ובהכנה לקראת הדרישות הגופניות של האימהות.
גופה של האישה עובר שינויים רבים לאורך ההריון, והתרגילים חייבים להיות מותאמים ומשתנים בהתאם לשלב ההריון.

היופי שבפילאטיס הוא, שהשיטה יכולה להתאים לכל אחת.
בסטודיו My Place ההדרכה היא אינדיבידואלית מה שמאפשר התייחסות והתאמה אלייך ולשלב ההריון בו את נמצאת.

 

האם אפשר להוריד במשקל רק מאימוני פילאטיס?
ההתעמלות בשיטת פילאטיס יכולה לתרום ולהוות חלק מתכנית כוללת להורדת משקל.

ירידה במשקל מתרחשת כאשר מספר הקלוריות הנצרכות קטן ממספר הקלוריות המוצאות.

הדרך הטובה והבריאה ביותר לרדת במשקל היא תכנית אימונים הכוללת את המרכיב האירובי יחד עם אימון הכוח כמו הפילאטיס.

 

מה אני יכול/ה להרוויח מאימוני פילאטיס?
התועלת מאימוני הפילאטיס תתבטא בדברים הבאים:
– שרירים ארוכים וצרים.
– תיקון בעיות יציבה.
– חיזוק מרכז הכוח, יציבות ותנועה היקפית.
– עזרה במניעת פציעות.
– איזון בין כוח לגמישות.
– מודעות גופנית גבוהה יותר.
– תנועה קלה של המפרקים.
– משלים שיטות התעמלות אחרות.
– שיפור בביצועים בסוגי הספורט השונים (גולף, סקי, שייט…)
– שיפור שיווי המשקל.
– שיפור הקואורדינציה.
– המרצת מחזור הדם.

 

האם התרגול בפילאטיס הוא כמו יוגה?
השיטות פילאטיס ויוגה דומות במובנים מסוימים.
שתי השיטות נחשבות לסוג תנועה המחבר בין הגוף לנפש.

שתיהן מדגישות את הנשימה ואת התנועה הארוכה והחלקה שמחזקת את הקשר גוף – נפש.

השוני ביניהן הוא שהיוגה היא יותר סטטית, התנועה היא ממצב אחד לשני. בפילאטיס קיימת זרימה דרך סדרה של תנועות יותר דינאמיות, מערכתיות – אנטומיות הכוללות מכשירים מייצרי התנגדות.

 

לאיזה תוצאות אני יכול/ה לצפות מאימוני פילאטיס?
ניתן לצפות לעלייה בכוח, בגמישות, בתנועתיות, בשיווי המשקל, במודעות גופנית ובנוסף לירידה בכאבי גב או כאבים שכיחים אחרים.

כל אלו יחד יעניקו לך מראה יציב, ארוך ומעוצב.

 

כמה זמן עד שאראה תוצאות?
מתעמל/ת העושה בממוצע 2-3 שעורים בשבוע, יראה/תראה תוצאות לאחר 10-12 שעורים.

כמובן שזה מאוד אישי ותלוי בגורמים נוספים כמו האם נעשית פעילות גופנית אחרת, הרגלי תזונה והאם קיימת פציעה כלשהי.

 

אני סובל מכאבי גב, האם אני יכול לעשות פילאטיס?
תמיד כדאי ומומלץ להתייעץ עם רופא לפני התחלת כל פעילות גופנית שהיא, התרגול בשיטת פילאטיס הוא עדין ומבוקר.

יש חשיבות גדולה להתעמל עם מדריך מוסמך ומיומן על מנת להבטיח שתבצע את התנועות במדויק.

מדריך מנוסה יכול לגוון את התרגול, להכיר במגבלות גופך, להמשיך ולאתגר אותך בטווח היכולות שלך, ולראות את השיפור.

אם תתמיד/י באימון קבוע תרגיש/י את התוצאות.

 

האם אקבל אותן תוצאות באימון על מזרן כמו באימון על reformer, Cadillac או מכשירי פילאטיס אחרים?
תרגול על מזרן הוא מאוד נגיש ויכול להיעשות בכל מקום, תוספת של אביזרים ומכשירי פילאטיס המייצרים התנגדות מאפשרת גיוון רב ויותר עוצמה בתוכנית האימון שלך.

המכשירים מאפשרים בו זמנית, הפעלת כוח יחד עם הגדלת טווחי התנועה של השרירים והמפרקים בגוף.
בדרך זו תגיע/י להישגים משמעותיים ומהירים.

 מי פלייס – פילאטיס וג'יירוטוניק גן-שמואל * My Place – Pilates & Gyrotonic Gan-Shmuel

נבנה ע"י אלוף טכנולוגיות בניית אתרים | עיצוב: