my-pace banner
ג'יירוטוניק

My Place

פארק מסחרי גן שמואל

04-6320399

my-place@ganshmuel.com

 

gyrotonic

ג\'ירוטוניק

מי המציא את השיטה?

איך תרגיש אחרי אימון ג\'יירוטוניק?

איך מתבצע השיעור?

מה ההבדל בין אימון חדר כושר לאימון ג\'יירוטוניק?

מה התוספת של אימון ג\'יירוטוניק למתאמן בשיטת פילאטיס?

האם אני צריך להיות אתלט כדי לעשות אימון ג\'יירוטוניק?

 

 

spcial

 

gyrofit

 

מי המציא את השיטה?

הג'יירוטוניק הומצא בשנת 1980 ע"י ג'וליו הורבאט.

השיטה הינה בינלאומית. השיטה משלבת עקרונות ותנועות מיוגה, שחייה , ריקוד , טאי–צ'י והתעמלות.

שיטת ג'יירוטוניק פותחה לחיזוק יכולות הריקוד של רקדנים ולשיקום מפציעות.

 

איך תרגיש אחרי אימון ג'יירוטוניק?

התחושה אחרי שיעור ג'יירוטוניק היא של התארכות לגובה ובו זמנית התחזקות ואיסוף הגוף. תוך כדי העבודה על כוח השרירים הגוף יעבוד גם בתנועה של מתיחות ורוטציות.

בנוסף, האימון על המכשיר מפתח קואורדינציה, ובזכות הנשימות הייחודיות בזמן התרגול מתווספת עבודה על מערכת העצבים וכלי הדם מתמלאים בחמצן. התנועה הזורמת מהמרכז אל האיברים הפריפריאליים עוזרת לפתיחת ערוצי המרידיאנים ומזרימה אנרגיה בגוף.

תוך כדי התנועות המעגליות תרגיש זרימת אנרגיה,רוגע וחיוניות.

העבודה הריתמית מפתחת כוח מתפרץ וקצב.

 

איך מתבצע השיעור?

השיעור הוא פרטי ואורכו כשעה.

התרגול נעשה בהנחיית המדריך ובעזרת מכשיר הנקרא "pulley tower ".

התרגילים מגוונים ורבים. המדריך קשוב למתאמן, ובונה לו שיעור בהתאם ליכולתו או למגבלותיו הגופניות.

 

מה ההבדל בין אימון חדר כושר לאימון ג'יירוטוניק?

באימון בחדר כושר העבודה היא כל פעם על קבוצת שרירים מסוימת, ובדרך כלל התנועה היא במישור קווי. צורת האימון היא קבועה, ובנויה מביצוע תרגיל מספר פעמים, ומספר חזרות של סטים.

התרגול בשיטת ג'יירוטוניק, עובד על תנועות רב ממדיות, תוך הפעלת קבוצות שרירים רבות ומפרקים בו זמנית. התנועה היא מעגלית וסיבובית (תנועת המפרק) והיא גורמת להגדלת טווחי התנועה. התנועה היא בכל המישורים, ומשלבת רוטציות שהן משמעותיות וחשובות לגוף האדם.

 

מה התוספת של אימון ג'יירוטוניק למתאמן בשיטת פילאטיס?

שיטת פילאטיס מחזקת את מרכז הגוף, מקנה הרגלי יציבה ותנועה נכונים ובריאים. הפילאטיס עובד על כוח ומתיחה של השרירים.

שיטת ג'יירוטוניק והעבודה בעזרת ה-"pulley tower " מגדילה את טווח התנועה במפרקים, משפרת את תנועתיות עמוד השדרה, ושמה דגש על רוטציות ופיתולים.

בנוסף יש לציין את הנשימות הייחודיות שתורמות ומאתגרות את מערכת העצבים והתנועה המעגלית שהיא זורמת ותורמת לפיתוח סיבולת לב ריאה.

חשוב לשלב בין שתי השיטות (פילאטיס וג'יירוטוניק) בין חיזוק המרכז וייצוב הגוף, לפתיחה של מפרקים וזרימה אנרגטית בין האיברים. מה שיוצר בסופו של דבר איזון אידיאלי.

כיום יותר ויותר אנשים מהארץ ומהעולם (מדונה, ריטה) משלבים בין שתי השיטות.

 

האם אני צריך להיות אתלט כדי לעשות אימון ג'יירוטוניק?

שיעור בשיטת ג'יירוטוניק מותאם לכל מתאמן ברמת היכולת, הקושי והמגבלות שלו.

התרגילים מתאימים, לאנשים עם מגבלות גופניות, לרקדנים, ספורטאים וכן לכל אדם רגיל.

המדריך מתשאל את המתאמן, לומד להכיר את הקשיים / מגבלות / יכולות ובונה לו שיעור משמעותי בהתאם.

בעזרת המכשיר והמבנה המיוחד שלו, ניתן לפתור הרבה מאוד בעיות כתפיים, צוואר וגב.

האימון באמצעות המכשיר מאפשר עבודה על איזון הגוף (לאנשים עם עקמת) והיציבה שהיא משמעותית ותורמת לאיכות החיים.

 מי פלייס – פילאטיס וג'יירוטוניק גן-שמואל * My Place – Pilates & Gyrotonic Gan-Shmuel

נבנה ע"י אלוף טכנולוגיות בניית אתרים | עיצוב: